اطلاعات گردشگری وبسایت www.Mosafer24.com

اطلاعات گردشگری وبسایت " مسافر24 دات کام "

اطلاعات گردشگری وبسایت www.Mosafer24.com

اطلاعات گردشگری وبسایت " مسافر24 دات کام "

اطلاعات گردشگری جمع آوری شده از جاذبه های توریستی سراسر دنیا www.Mosafer24.com

اطلاعات گردشگری وبسایت " مسافر24 دات کام "

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ارمنستان کشوری باستانی و دارای قدمت تاریخی است. ارمنستان امروزی بعد از جنگ روسیه و ایران در سالهای 1826-1828 به طور کامل به امپراتوری روسیه پیوست.

 




 

شهرهای توریستی ارمنستان

ایروان

 

با 29800 کیلومتر مربع مساحت، در جنوب غربی منطقه قفقاز و با کمی فاصله از سواحل جنوب شرقی دریای سیاه واقع شده و همچون کمربندی بین مرزهای جمهوری اسلامی ایران از یک سو و جمهوریهای آذربایجان و گرجستان از سوی دیگر گسترده شده است.
این کشور از جنوب با جمهوری اسلامی ایران، از جنوب غربی با جمهوری خود مختار نخجوان، از غرب با ترکیه و از شمال با گرجستان و از شرق با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.
کشور ارمنستان کوهستانی است که در شمال فلات ایران، در غرب فلات ارمنستان و جنوب سلسله جبال قفقاز واقع شده است. ارتفاع میانگین کشور ارمنستان از سطح دریا 1800 متر است و تنها 10 درصد شهر های ارمنستان کمتر از 1000 متر ارتفاع دارند. بلندترین قله ارمنستان آراگاتس (Aragatz) است که در شمال غرب این جمهوری واقع است و 4090 متر...

ادامه مطلب : کشور ارمنستان
  • ۹۳/۱۲/۱۸
  • siavash ghourchian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی